tisdag 28 februari 2012

Min lilla malin

Jag måste faktiskt förstoch främst säga att Min malin. Om jag nu får kalla henne så är så himla duktig att ta med sin systemkamera och ta otroligt bra och roliga kort. Jag känner mig dum som snor ännu mer bilder ifrån henne men jag vill bara tipsa er om att kika in på hennes blogg med. Malinpetterssons.webblogg.se. Här kommer några bilder från när vi var på bio i lördags.

Imorgon är jag ledig ifrån skola men inte ifrån mitt liv. Jag har tusen saker att göra imorgon så jag har faktiskt tänkt att ställa klockan på 8. Frivilligt! (något hemskt har hänt mig) jag har tusen saker som måste ha blivit gjorda innan onsdag kväll är slut så likabra att börja tidigt. Nu ska jag bara skypa med Emil lite och sedan ska jag sova gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar