måndag 6 februari 2012

GO GIANTS

Denna söndagen har var helt hysterisk så jag ligger faktiskt redan i min säng helt slut! Det började med att vi drog till Ikea och inhandlade lite extra saker. Jag börjar äntligen få i ordning i mitt rum och det börjar bli jätte mysigt. Det tar tid men det vet ju alla som flyttar in till en ny lägenhet. En sak i taget. Efter ikea drog vi bara in och bytte och om drog sedan till en sportsbar nere vid 3rd street för att kolla Super bowl finalen. 25 dollar kostade att gå in men då fick man beställa för så mycket också. Bra deal tänkte vi men det tyckte inte killarna framför oss. Nämligen han "nörden" i hiphip hora och killen i "bästa sommarn". Väl inne körde vi all in med riktig super bowl snacks. Hot wings och hela köret. Och i sista minuterna skrek vi som bara den och det gjorde hela baren också. GO GIANTS! Kvinnan jämte blev så glad när dem vann att hon började störtlipa! Det kallar jag medkänsla alltså haha!
Nu har jag iallafall byggt ihop allting och ligger i min säng och kollar sex and the city. Ingen efterfest för oss efter en helspäckad helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar