onsdag 22 februari 2012

Study break

Idag har jag känt mig riktigt hurtig. Jag hade tränat, duschat, ätit frukost och fixat iordning mina papper till skolan innan klockan ens var 11. Då gick jag ner till poolen och pluggade engelska men vid halv 3 bestämde jag mig för att ta ett litet break. Jag och malin bestämde oss för att dra till 3rd street i Los angeles/beverly men hoppade spontant av vid rodeo drive istället. Där gick vi runt och strosade ett tag och satte oss sedan på cheesecake factory och åt en sen lunch. Nu har jag precis pluggat färdigt och ska unna mig en film hade jag tänkt. Kanske läsa igenom kapitlet en gång till. Imorgon har jag bara 2 klasser, en jobbig och en rolig sedan är det helg!











2 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag blir. Jag vill också vara på Rodeo Drive.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Det ska vi göra när ni kommer hit sedan. Promenera inte köra bil! puss och kram

    SvaraRadera