onsdag 8 februari 2012

Beverly Center

Nu är vi hemma efter en lång dag på beverly center. Vi drog vid nio tiden imorse och körde en heldag med shopping. Vid 3 tiden hade vi klarat av hela beverly center och drog till TOAST på 3rd street. Supermysigt café med supergod mat. Mycket mat fick man också så vi har lunch för imorgon också! Det blev lite skor inhandlade, för 300kr styck. det tyckte jag var ett kap iallafall. Sedan blev det lite olika kläder. Påfyllnad i garderoben och det behövs ju alltid. Nu har vi precis kommit tillbaka ifrån Ralphs där vi inhandlat lite gott inför imorgon. För imorgon ska jag inte röra en fena, jag ska ligga vid poolen hela dagen, och sedan kanske det blir gymmet imorgon också. Jag bjuder på bilderna helt enkelt.






Ena paret jag köpte. Gör sig jättedåligt på bild men dem är fina i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar