onsdag 29 februari 2012

Och så var det dags för mars

Gud, vi är redan (eller ja om 3timmar för min del) inne i Mars. Tiden går jättefort och efter denna torsdagen är slut så är vi redan inne i 4 skolveckan. Jag har alltså varit här i 2 månader på måndag om jag räknar rätt. För mig får denna terminen gärna gå fort för jag längtar som satan till varberg. Jag vet faktiskt inte vad det är som har hänt med mig. jag har aldrig längtat såhär mycket till Varberg. Nästa termin blir nog lättare att handskas med. man vet hur allt går till och man har inget speciellt att se fram emot mer än julen. men det är ju bara 1 dag- sommaren är för mig ca 2månader i år.

Till något helt annat. Det blev en riktigt hektisk dag. Tränade, duschade, lagade mat, handlade mat, betalade hyran, fixade check till vattenräkningen, gjorde en hemlig sak, åkte till stan och shoppade med malin, sydde på min symaskin för första gången och gjorde färdigt läxan. Nu klappar jag migsjälv på axeln och tackar för idag. Håller andan tills imorgon kväll då jag går på helg.
 Bilder ifrån The grove i lördags
 The grove
 The grove
 Brandy Melville, favvobutiken i santa monica just nu
Mitt arbetsbord. Jag minns nu varför jag tyckte mer om tröslöjd i skolan. Symaskinen vill inte samarbeta med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar