söndag 5 februari 2012

six flags och nobu

Igår drog vi och hyrde bil och tog oss till six flags. Ett nöjesfält för er som inte vet vad det är, där den mesigaste rollercoastern här var som balder hemma på liseberg. Vi började med att åka den men jag insåg mer och mer att jag var modigare än vad jag trodde. tillslut åkte vi alla krångelikrok rollercoasters och ibland kändes det som magen skulle vändas ut och in. men vi överlevde och våra halsar är tecken på att vi har varit där. Efter six flags drog vi till Nobu. en sushiresturang i west hollywood. Jättegod mat och väldigt dyr också, efter några drinkar där så gick vi till greystone. Men jag och malin såg kön och bestämde oss för att det var inte värt att stå i den kön för att "kanske" komma in så vi stack hem och drack lite vin hemma istället. Idag blir det flea market, ikea och superbowl finalen. Så det blir nog en rätt bra söndag! Nu väntar jag bara in mina roomies så vi kan åka och påbörja dagen!






 Min räddare i nöden när jag fick mina panikattacker i backen (ella du vet vad jag menar)
Inget bra slut utan sockervadd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar