söndag 26 februari 2012

Gucci

Idag skulle jag helst velat vakna upp i mammas och pappas säng i varberg. Bredvid gucci som väcker mig! Och till strålande solsken och veta att man absolut inte har någonting att göra mer än att slappa. Det är livet vill jag säga. Och mammas underbara frukost med färska frallor och allt det där slår också allting. Men idag vaknade jag upp till ett kallt och molnigt LA. Ensam i min lilla säng, alldeles för tidigt! Idag ska jag och mina roomies dra till hollywood och strosa och sedan se om vi kanske får en glimt av oscarsgalan. Mer planer än så har vi inte här.. jo, just det. jag är student också vilket betyder att jag måste plugga också!

1 kommentar:

  1. eller vakna upp i varberg en på tok för varm sommardag i ett rum som stinker alkohol och baksmällan utan dess like efter wheels and wings?;) hahaha!

    SvaraRadera