tisdag 7 februari 2012

Tisdag

Idag var jag på skolan och pratade med counsling. efter det drog vi till bed bath and beyond för att köpa lite välbehövligt. Det blev smyckesställ, skrubb och en låda samt ett tvättställ. Sedan åt vi grekisk mat på vägen hem som faktiskt var väldigt gott. Kanske tack vare att jag var så hungrig. När jag kom hem satte jag mig och skypade med emil, sandra och erik. Vi pratade kost och träning. Jag och sandra (sandra har dock redan börjat) ska köra något nytt. Vi ska gå på en "diet" på 30 dagar. Inget onyttigt och ingen alkohol på 30dagar samt 1 timmes träning om dagen. Det borde jag väll klara? Bara 30 dagar och sedan ska jag bli en ny jag hoppas jag på.
Nu ska vi iallafall göra pannkakor här snart och sedan börja göra iordning oss. Ikväll ska vi fira en tjej som vi träffat här. Så det blir lite drinkar nere på en bar. Blir nog väldigt trevligt! Imorgon drar vi oss mot beverly center och spenderar pengar!

 såhär fint blev det på min sida av toaletten. Andra sidan ser likadan ut fast är silvrig (malins sida) ser ganska roligt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar