måndag 20 februari 2012

plugg plugg plugg

Så vad har hänt i helgen. Ni vet ju att vi var ute i lördags så långt vet ni. Igår var den tråkigaste dagen i mitt liv. Eller den började rätt bra jag skypade med mina efterlängtade älsklingar emil, josefine, ella och askwall så jag fick som vanligt hemlängtan. Och jag blir så avis på josefine och jonatan när dem planerar sin lilla tripp. Ella var i lund och gottade sig. Dem hade lagat kotlett, criscut och pepparsås och OM det gjorde mig sugen på det! Sedan satt vi alla fyra hemma och funderade på vad vi kunde göra. Engeligen ville vi inte gå ut för det var så kallt så vi körde lite smålekar här hemma men kom på att vi inte orkade mer. Idag har jag hunnit med att träna och pluggat lite. Jag ska plugga mer snart eftersom jag har en del att göra men jag väntar på att sandra ska logga in nu så vi kan skypa lite snabbt. Och vad jag saknar den tjejen alltså! Sedan blir det en powerwalk med malin för att gå till en butik och köpa lite saker till skolan och sedan ska vi försöka hitta en frisör om vi hinner. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar