torsdag 16 februari 2012

Långhelg

Nu har jag fått upp energin lite och vet ni vad. Solen har tittat fram idag och jag har till och med suttit ute i solen. Solat också och bränt mig lite. Jädrans vad solen är stark här alltså! Jag har gjort läxor i solen på min "håltimma" och vart i skolan hela dagen och nu är jag äntligen hemma och har från och med idag långhelg. Jag är alltid ledig på fredagar, lördagar och söndagar och på måndag är det någon röd dag här i USA så då är vi också lediga!
Jag måste bara visa er vart jag parkerar min cykel. I garaget förstås, bland dem bästa. Jag parkerar nämligen min lilla fina blåa cykel jämte en svart audi R8, min drömbil. Min cykel är fin, men inte lika fin som den! Men jag får dregla lite medans jag låser cykeln. Jag undrar bara vem i huset det är som äger den en provtur vore inte fel, inte om han/hon skulle skänka bilen till mig heller! btw här kommer min adress allihopa som skulle behöva den:
2200 Colorado Ave. #530
90404, Santa Monica, California

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar