onsdag 14 mars 2012

Beverly Drive och kändisspotting

Imorse gick jag upp tidigt och tränade med inställningen om att det skulle bli en grå och tråkig dag. När jag kom ut från duschen såg jag att solen lyste så fint på mitt humör vände snabbt. Lite stressad och försenad mötte jag upp Malin på skolan för att skriva ut våra basketbiljetter. Tog bussen till Beverly drive och åt i solen på Urth Caffe. Varsin Turkey Burger som faktisikt inte var så goda ändå..Där såg vi också kändisspotting, Penny i Big bang theory- Kaley Cuoco är nog hennes riktiga namn. Vi strosade runt lite i det fina vädret och jag syndade. Köpte ett par bootcut jeans som jag länge letat efter och förtjänade tyckte jag. Sedan blev det en pinkberry innan vi tog bussen hem igen. Nu ska vi byta om och snart ta bussen ner till Downtown för lite basket och tilltugg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar