tisdag 27 mars 2012

Ibland lönar det sig..

Jag har hittat mitt kall. Om man nu kan säga så. Mina timmar nere på starbucks med kaffe och en bagel har lönat sig. På min engelska läxa fick jag 6 av 5 poäng. Det kallar jag bra, tycker jag. Det höjde mitt betyg rejält ser jag och jag behöver nu inte vara så orolig att jag kanske inte klarar engelskan. Fick höra att 2 i klassen låg på C just nu och resterande på D. Och det visar sig att jag nog är en av dem C-personerna(men siktar ju på bättre). Nu ska jag sluta att skryta och ha näsan uppe i vädret. Ville bara informera er att det går ganska bra i skolan ändå och att en kaffe+bagel faktiskt lönar sig ibland!


2 kommentarer:

  1. Kul att höra att det går bra i engelskan.
    hmmmmmm kan generna komma från pappa!!!!
    Nej jag tror det är mamma.

    SvaraRadera
  2. Klart att generna kommer från mamma. Jag är stolt över dig!!!
    Kramar Mamma

    SvaraRadera