fredag 2 mars 2012

Venice Beach

Idag tog vi en lång sovmorgon. Till klockan 10 satt vi i våra sängar faktiskt. Jag vet inte vad som hänt med mig, jag som brukade kunna sova till 2 på dagarna har börjat fatta att det är mycket roligare att gå upp vid 10 och hinna med mer under dagen. Vid 10 tiden tog jag och malin bussen ner till 3rd, gick in på zara och lämnade tillbaka en tröja och mötte sedan upp Angelica. Vi tog bussen till Venice beach och gick runt och strosade lite där. Käkade lunch i solen, för övrigt den godaste salladen jag någonsin ätit! Sedan drog vi oss hemåt där jag möttes av ett paket. Ett paket ifrån mamma med massa smått och gått i. Lite visste jag att jag skulle få och lite blev som en överraskning. Jag antar också att min bror har varit inblandad. Jag fick en fin bild ala jesper och några konstiga "godistabletter"från något arabiskt land. Min bror i ett nötskal helt enkelt. Jag vet inte riktigt om jag vågar smaka faktiskt haha..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar