torsdag 29 mars 2012

Omringad av böcker

Såhär såg det ut går när jag och malin pluggade på barnes and noble på the grove.  Satt och pluggade i flera timmar, drack flera koppar kaffe och träffade en trevlig man som satt bakom. Tydligen var han producer hr jag för mig att det var till en ny film. När han fick reda på att vi gick fashion på SMC fick vi hans visitkort och tyckte absolut att vi skulle komma förbi när dem filmade i slutet av månaden. han ville presentera oss för kostym designer och visa oss alla kläderna dem skulle ha med i filmen. Älskar att folk är så öppna och trevliga här. När vi packade ihop vår saker valde vi att gå runt i bokaffären och kolla lite på böcker. Där vi springer (bokstavligt talat) på Rebecka Simonsson och Josef fares( stavas han så?) 
Idag ser inte dagen lika händelserik ut, idag sitter jag i sängen, omringad av böcker, frukt och nötter. Jag läser och läser men det känns som jag inte lär mig något alls!



1 kommentar:

  1. Låter som en ganska trevlig pluggstund.
    Mamma

    SvaraRadera