lördag 24 mars 2012

toast, huvudvärk och 21jump street

Jag älskar fredagar här i LA. ledig och inga som helst måsten. Igår tog jag lite egentid och åkte till beverly center (gud vad man saknar att vara lite själv ibland, det blir inte så ofta när man bor 5st i en lägenhet) Sedan mötte jag upp Victoria för en lunch på toast. Sedan gick vi tillbaka och shoppade lite på beverly center, sedan fick jag tillbaka min huvudvärk. Trodde att det först var lågt blodsocker så köpte mig en pinkberry, ingen förbättran så tänkte att det säkert var lite kaffebrist Men ingen förbättran där heller så det fick bli bussen hem. Gick och lade mig och vaknade igen vid 9 tiden. Då skulle mina roomies ut och festa men jag kände att mitt huvud inte skulle klara av det så tackade nej. Klockan 11 vr jag så uttråkad så jag drog med mig malin ner till 3rd street och vi gick på 21 jump street. Jag skrattade så jag vek mig (kanske var för att jag var trött) men det var en väldigt rolig film. Sevärd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar