fredag 2 mars 2012

På söndag

På söndag är det exakt en månad tills jag fyller 21. Det är blandade känslor ska jag säga. Eftersom jag bor i LA så har jag ingen annan att fira min födelsedag med än mina vänner här, vilket säkert kommer bli jättemysigt men det är ändå något med födelsedagar. Släkt och familj samlas och tjötar och sedan firar man rejält med dem bästa i min närhet. Nu får jag vänta någon månad innan jag kan åka hem och fira mig själv.
Däremor har jag redan funderat ut lite vad jag önskar mig och behöver. Listan kan alltid göras lång men just nu känner jag att jag önskar mig två saker mest: En ny chloé parfym (edp) och en weekend till stockholm i sommar. Så långt har jag kommit med min önskelista. Sitter lite och funderar på om jag ska börja bli vuxen och önska mig kartellstol, missoni handduk samt kuddar men eftersom jag är student så får den listan vänta till jul eller min 22års dag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar