torsdag 1 mars 2012

Jag är helt slut. Jag har inte gjort något speciellt idag men min energi bara försvann. den sjönk så lågt att jag motvilligt gick ner och köpte mig en kaffe. Nu mår jag lite bättre och hoppas att kunna ta tag i plugget innan jag sticker för 3 timmars lång lektion. Just nu känner jag bara "kill me".. Men man kan inte vara på topp alla dagar!
Eftersom jag varken har någon ork och lust att göra något får ni fem bilder från när jag och selin var i stockholm i höstas. Då hade jag energi kan ni veta! Älskade staden, antagligen för att Selin och jag gjorde helgen så himla bra! Min älskade Selin som jag saknar otroligt mycket. Att man kan hitta en person som förstår en så bra och som är så omtänksam och underbar. Inte lätt, men det har jag lyckats med! Jag ler för mig själv när jag får sms av henne lite då och då och tänker på våra underbara tider vi har haft och kommer att ha. Blir ju garanterat Stockholm snart igen! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar