lördag 17 mars 2012

STK house

Igår käkade vi på STK house som vi länge hade suktat efter. Supergod mat och väldigt mysigt ställe, där vi satt i båset bakom Malin Åkermans man och jeremy piven (?) från entourage. Dock blev det bara middag (nykter sådan) och sedan hemåt igen. Min huvudvärk som jag hade gått runt med hela  dagen igår ville inte försvinna helt enkelt. Så efter en god natts sömn så känns mitt huvud bättre men vädret är sämre. Det rent ut sagt spöregnar här! Vilket betyder att alla amerikanare håller sig inne. Man ser inte en enda kotte när man går ut och man vill helt enkelt inte gå ut heller. Usch för tråkigt väder! Det var ju inte därför jag flyttade hit direkt, för att jag skulle uppleva mysiga regndagar. Det har jag upplevt så det räcker i Borås. Men jag trotsar vädret och ska ta mig ut ändå, byter mina joggingskor till mina boots och min träningströja till skinnjacka så ska det nog bli bra sedan. Bagel och kaffe står på fukostens schema. See you Later!

bild från angelica.
och bild från malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar