söndag 11 mars 2012

Like a lollipop

Idag har det vart en otroligt slö dag. Jag har inte gjort många knop alls. Vaknade vid 9 och käkade frukost. La mig och kollade på en film. Började städa tills det blev kolsvart i lägenheten. Inte bara i vårlägenhet, i hela byggnaden. Frysen och kylen stängdes också av. Jag som var vrålhngrig fick gå och köpa sushi till lunch och det var inte lätt att hitta tillbaka till lägenheten vll jag säga. De flesta dörrar som brukar vara öppna slogs igen och kunde inte öppnas pga av att man behöver el till det. Likaså hissen. men tillslut hittade jag hem och började plugga. (fanns inte mycket mer att göra) Nu ligger jag här, otroligt uttråkad men har inga krafter till något alls. Det blir nog en runda till ralphs kanske och sedan film. Kort skolvecka denna veckan och det tackar jag gud för. Btw, denna bikiniöverdelen köpte jag igår. Hade tänkt att jag skulle fåt använda den snart. Men vädret ser inte så roligt ut så den får ligga i påsen ett litet tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar