tisdag 27 mars 2012

We can call it a gift day

Tror ni jag är glad eller. Trodde för en sekund när jag cyklade hem från skolan att jag aldrig kommer klara av denna veckan. Engelska, sykursen, illustration, och fashion 1läxor och prov. Inte nog med det så var vår läxa i sykursen att bli färdiga med "pencil skirt" tills på torsdag. Vi började med den idag! Så jag hade smått panikångest när jag kom hem, men nu är den färdigsydd, bara några detaljer kvar som jag får fixa innan lektionen på torsdag. Så tanken var att jag även skulle göra klart engelskan idag så jag kan lägga all tid på fashion 1 imorgon men möttes av orden. "we can call this a gift day. No homework until thursday". Tror ni jag blev lycklig? Det firar jag med ett avsnitt av 90210 och sedan sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar