tisdag 6 mars 2012

Rastlös och uttråkad men borde plugga


Namn: Josefin Swensson
Ålder: 20 (snart 21)
Längd: 1.60
Sko-storlek: 36-37
Född: Borås
Bor: Santa Monica, Californien
Gör just nu: had tråkigt/pluggar

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: generös, omtänksam och pratglad
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Otålig, kontrollbehov, pratar innan jag tänker


Vad är du rädd för: Utklädda människor. Går inte på hollywood blvd själv.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är väldigt självständig. (kan man säga så?)
Det roligaste jobbet du haft/har: Fashiondays. Lätt roligaste jobbet!
Har du körkort och egen bil: Körkort men ingen bil för tillfället, men jag saknar min pegga.
När tod du ditt körkort: 8 april 2010
När grät du senast: Det var nog den första/andra veckan här i LA.
När skrattade du senast: igår när jag och malin gick hem ifrån skolan.
Vem åkte du bil med sist: Angelica Åkesson, om inte taxin räknas.
Vem åt du mat med sist: Datorn och skolböckerna
Vem sov du hos sist: det måste nog vart i lägenheten eller i oslo hos sandra/kenny
Vem sov hos dig sist: Victoria här i LA, annars Emil i sverige
Vad var du rädd för när du var liten: Ingen aning, sånt minns jag inte.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Designer
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: För många. 6-7gånger? ingen aning
Värsta smärtan du råkat ut för: När mitt knä hoppade ur led sista gången
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Jag blir alltid glad när jag gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle klara av att göra.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Säkert, men inget jag kan minnas.
Har du någonsin sportat: Ja! Simmat, ridit och dansat var mina största och roligaste sporter.
Någon du ser upp till: Oj, jag vet faktiskt inte.
Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, plånbok, solglasögon, penna, tuggummi.


Har du varit utomlands någon gång: ja gud ja.
Vilken plats var finast: Jag måste nog faktiskt säga Bali.
Största stad/städer du varit i: New York.

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej, och kommer aldrig göra.
Rökt: testat men kommer aldrig mer göra det. och ja (sorry ni som röker) hatar folk som röker också.
Snusat: Haha ja provat en gång och aldrig mera kan jag säga!
Druckit: japp. Och längtar efter att få dricka ett glas iskallt vitt vin i varberg..
Har du piercing eller tatuering: Bara om hål i öronen räknas som piercing.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, rolig, omtänksam är viktigast.
Finaste komplimang du fått: oj hmm, när mina föräldrar eller närstående säger att dem är stolta över mig. Då blir jag alltid glad.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Jag tror inte det, och om jag har ber jag om ursäkt.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja, men inget som jag går och tänker på idag.



Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza!
Kött eller fisk: Kött.
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds!!
Vin eller Öl: Vitt vin!
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: nu när jag bor utomlands måste jag nig säga Sverige,
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Jag måste nog säga mörkhåriga fast min pojkvän är ljushårig haha.
Sommar eller vinter: Sommar! (Svensk sommar)
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyg, men tycker om att åka tåg också.
Bil eller buss: Bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar