torsdag 8 mars 2012

Homework

Sitter här framför datorn och har en sån skön känsla. Inga läxor, eller ja nästan. jag är fortfarande inte klar med min sista uppgift i sykursen men den kan jag inte göra hemma utan måste åka lite tidigare till skolan för att göra klart. Engelskan är ingen idé att börja med ännu och fashion 9a är jag nästan klar med. Just nu sitter jag med en av mina "roliga läxor" Vi har en stor redovisning den 16april om en designer av eget val. Jag valde Oscar de la renta och vi har även två inlämningar tills den 25 april eller något datum runt där. Ena på designer och andra på fashion retailer. Mina val är Victoria Secret och oscar de la renta alltså. Så jag känner mig avslappnad, fast jag pluggar. Ska bli väldigt underbart när klockan slår 21.20 idag. Då är det äntligen helg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar