fredag 23 mars 2012

Breakfast

Just nu gör jag dunderfrukost till mig själv. Gröt, te och äggmacka. Låter som en riktig lyxfrukost i mina egna öron. Jag är dock sämst på att koka ägg och hatar att vänta på dem. Så när jag flyttar hem igen och in i en lägenheten önskar jag mig en äggkokare i inflyttningspresent. Bara så ni vet! Nu ska jag njuta av denna frukosten i vår nya soffa, framför en film på datorn. Sedan ska jag göra iordning mig och ta mig till beverly hills för att möta upp Victoria. Där blir det lunch och shopping idag. Hur kvällen slutar det får vi helt enkelt se. Känner att jag egentligen borde ligga i sängen hela dagen och bli av med min konstanta huvudvärk och min halsont men så blir det nog inte...

Sådan här underbar frukost skulle jag vilja äta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar