söndag 25 mars 2012

När jag känner mig ensam

När jag känner mig ensam och liten i denna staden (som man lätt kan göra) så har jag en plats här som får mig att må bra och får mig att tänka på annat. Beverly Hills. Att få strosa runt på dem rena fina gatorna, med fint folk och underbara butiker får mig att bli en smula lycklig. Det känns som man lever i en film när man strosar runt där och det gör mig ingenting att jag får drömma mig bort lite.
Idag vandrade vi förbi en butik men massor av bröllopsklänningar (ja, jag kan säga såhär, jag vet vart jag ska gå när jag letar efter den perfekta bröllopsklänningen) sedan gick vi in och klämde på louboutins och ysl skor. Som ni ser hade vi alldeles för mycket kläder på oss och inga solglasögon heller eftersom det skulle bli mulet och 14 grader. Men i LA vet man aldrig, idag blev det sol och 21 grader..Man lär väll sig av sina misstag antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar