lördag 31 mars 2012

worrying kind

Jag vet att min blogg är tråkig just nu, men som sagt jag har faktiskt en ursäkt. idag efter ett besök på banken (och pinkberry) gick jag ner till starbucks och pluggade. utomhus denna gången eftersom det var spå fint väder. När solen försvann tog jag mitt pick och pack och gick tillbaka till lägenheten. Just nu har jag tappat pluggmotivationen helt och småäter på Malin och Angelicas smågodis. Dem fick var sitt paket igår med massor av godis och annat gott. Snart ska vi ta oss ner till 3rd street och gå på the hunger games och äta popcorn med smörolja på. Låter kanske äckligt men det är gudomligt gott och jag känner redan smaken i munnen! mums.. Hoppas ni har det bra hemma, later!

 vi har blivit slappa LA bor och slutat sminka oss, och klär oss i bekväma kläder. Måste ändras helt enkelt!

 min skolbänk för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar