onsdag 7 mars 2012

Förebilder.

Jag måste tillägga något i min rastlösa lista. Jag satt och skypade med mamma och pappa häromdagen där vi pratade om den listan och att pappa hade läst listan högt för mamma och sagt att han var min förebild. Vilket mamma inte trodde på. När hon berättade det började jag faktiskt fundera. Jag har nog många förebilder ändå! Men min mamma och pappa är nog två av dem. Inte nog med att pappa har sitt företag så har han även ett till företag som arbetar med event (precis som jag vill jobba med en dag) och mamma har gått ifrån förskolelärare till att jobba på högskola och vara delaktig i flera saker. Dem har fått mig att förstå att allting går om man bara vill och verkligen försöker. Dem har fått mig att inte vara så rädd för allting utan att om jag vill göra något så gör jag det. Så jag måste nog faktiskt nu tillägga att dem är lite av mina förebilder.
Haha, jag ursäktar bilderna men det var dem enda jag hade :)



1 kommentar: