söndag 18 mars 2012

Vilken dag!

vilken dag säger jag bara. En väldigt lång söndag, och jag känner nästan att det var tur att vi tog en lugn kväll i lördags.
Vid 10tiden kom Lynn hit vi tjötade lite och sedan gick vi och hyrde bil. Tog bilen till Burbank och Ikea. Det var många om och men innan vi var framme eftersom vi fick åka massa omvägar- tydligen var den Los Angeles Marathon idag. Så dem hade stängt av flera gator. Vi kom fram iallafall, tog en köttbullelunch och påbörjade vår shoppingtur. När vi väl var färdiga tog åkte vi hemåt. och krockade...Vi stannade vid ett rödljus och det märkte inte personen bakom oss, så hon körde rätt in i oss. Vi alla har lite ont i nacken men som tur var blev det inget på bilen.
Vi åkte hem efter det, faktiskt lite seg ifrån krocken och lämnade av alla saker. Tog oss vidare till 3rd för en pinkberry och lite småshopping. (lynns väska har ju inte kommit fram ännu, så hon fick köpa lite nödvändiga saker.) Sedan tog jag och angelicax2 bilen upp till hollywood för att käka på In n Out burger. ooootroligt goda hamburgare vill jag säga. Nu somnar jag gott i sängen efter en lång och händelserik dag. ja, som ni ser på bilderna var vi helt slitna och trötta på slutet av dagen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar