tisdag 20 mars 2012

Min underbara säng

Jag skulle köra en ny "nyttig vecka" med bra mat och träning varje dag. men hur gick det med det? Igår var jag "tvungen" att dricka upp min påskmust eftersom jag faktiskt hade åkt till ikea mest för dens skull. + jag behövde lite socker i mig för att klara av all plugg. Imorses försov jag mig och vaknade 20min innan lektionen började och fick springa till skolan. Var hungrig som satan efter lektionen och trött (jag tror jag inte riktigt hade vaknat förens lektionen var slut) Så jag gick förbi starbucks och tog en kaffe+ bagel. Tänkte att det gör inget jag går ner och tränar sedan. Men så dök det upp något i min hals. Jag kan knappt prata och svälja gör lika ont som att föda barn nästan (okej, jag överdriver lite). Så min vecka ser inte så ljus ut när det kommer till "att vara nyttig"..Så idag, vill jag helst ligga i min säng på svensgärde, kolla på film, äta gott och ha gucci liggandes jämte mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar