lördag 17 mars 2012

saturday at home, what else to do?

Namn: Josefin Swensson
Ålder: 20 (21 om cirka 2 veckor)
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Åt en supergod middag på STK house.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg halvvaken i min säng.
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt i vardagsrummet och pratade gamla tider med mina roomies.
Det sista du sa högt: "gud, vad kallt det är"
Det senaste någon sa till dig: "ja, eller hur, visst är det" -malin
Vad har du druckit idag: lemonade och kaffe
Vad var det senaste du åt: popcorn.
Vad var det senaste du köpte: monopolspel faktiskt
Vad är det för färg på din ytterdörr: den är brun typ.
Vad är det för väder hos dig nu: Svinkallt och regn. Även åska!
Godaste glassmaken: Melon eller frozenyoghurt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Sover du tungt: jag tror det.
Drömmer du mardrömmar: ibland.
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte just nu så jag trivs väldigt bra.
Favoritklädsel: basic och bekvämt..LA style you know haha ;)
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Att jag har haft turen att träffa Malin här borta.
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: lite upp och ner.
Hur många kuddar sover du med: just nu en bara.
Morgon eller nattmänniska: Jag vet faktiskt egentligen inte.
Vad är viktigast för dig: Vänner, familj och Lycka.
 
Är du kittlig: ja?
Snarkar du: Ingen aning.
Stjärntecken: Vädur
Stökigt eller välstädat: Välstädat


Kläder just nu: Emils röda ralph lauren tshirt.
Sommarplaner: hem till min underbara familj, träffa vänner och ta det lugnt i varberg.
Längtar du mest efter just nu: Familj, pojkvän, vänner och varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar