torsdag 22 mars 2012

Vilse i Marina del rey

Ja, mina dagar har gått till att plugga faktiskt och möblera om. Nu har vi äntligen fått iordning allting (till och med fått soffa) och plugget ligger bakom mig, inlämnat och klart. Denna veckan har inte vart så bra dock, har fått tråkiga och några roliga besked både ifrån sverige och ifrån usa. Så just nu ligger jag inte på topp. Och att jag har ont i halsen och känner mig hängig gör inte livet bättre. Nu har jag bara en lektion kvar tills jag har helg så fram tills dess ska jag faktiskt plugga, så jag slipper det sedan!

På tal om annat så åkte jag med Malin igår till Marina del rey för att hon skulle köpa något till sin klass. Väl färdiga och väntan på bussen så åkte bussen bara förbi oss. Så vi bestämde oss för att gå till hamnen istället där vi skulle äta. Inte lika lätt som vi trodde, vi gick helt vilse och beslutade oss till sist för att gå samma väg tillbaka och stå och vänta tills det kom en ny buss. Tog Urth Cafe på hemvägen och sedan en snabbis förbi skolan. ps. fler bilder kommer




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar